Hangulattöredékek

85

Könyvbe merítem tekintetem,
belemártom hangulatom, a sorokban
önmagamra ismerek.

56

Még pár hónap ez a lassú tánc
és gátlástalan éjszaka borítja
el arcod ahogy a hajnalra
vágyom.

17

Ma még lekötelez a jelen,
múltam kidobtam vagy
eladtam valakinek.

99

Hidegen hagy egy idegen!
Egy érzés kóborolt ma kedvtelenül.
Mellém ül, és addig pofoz míg jó
kedvre derít a holnap.

69

Lüktessen értem ahogy még senki
másért nem kocogott testem a betonon.

77.

Tiszta lappal vár a nappal
Konyhában kávészag, füstgomoly
és egy olyan valaki akiért mind ezt
érdemes fogyasztani.

25.

Ha ott leszek ahol a part szakad,
valaki csak megfog és tovább
dobál a másik partig, vagy egy
segítő kezet ajánl kölcsön.

96.

A töltésen áprilisi emlékfoszlányok
futnak a nyárral szembe, ugyanúgy
ahogyan napsütés közben eső
mossa el minden bánatom.

18

Milyen rég volt, és mégis most
történt minden. Pár hónapos
gyermek szemében visszatekint
az életem.

1.

Csak egy életünk van!
Olykor bizarr, néha pazar,
de az érték ami bennünk rejlik
azt csak felismerés kérdése...
minden perc, óra vagy pillanat
átkarolhat, akár szét is téphet.
Te, vajon, mind ezt, hogyan
élted meg?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brecht fordítás

A hegy nő, a nő marad

Grandioz grafi(ti)kus