Két világ

Közel és mégis oly messze...
szinte két világ és pár mérföld
kell legyen köztünk (hát így adódott)
Milyen jól hangzana egy csók most,
egy átkarolás, egy egyetlen ölelés.
Mikor még te tartottad az ernyőt,
dünnyögött az ég, s minket ez nem
is zavart.
Markomba tartogattam kis világom,
soraiban belefogalmaztam együttlétünk.
Lépéseink senki sem követte.
Ma már más városba hurcol
ez a szemét gyorsvonat.
Világod fátyla alatt, falad fehér,
akár az enyém. Hogy szürke vagy
színes jelen járkál a járdán, és midig
egy lépéssel előttünk, vagy hátunkban
halad...nem tudom.
Hátranézni nem érdemes,
hisz múltam lépései utolérnek és
kifizetteti velem minden tartozásom.
Pedig én mindenért megfizettem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brecht fordítás

A hegy nő, a nő marad

Grandioz grafi(ti)kus