Mi ez a lárma?


          Üdvözlök mindenkit saját blogomon. Ha már ide pottyantam illedelmes lenne bemutatkoznom: Gotha Róbert Milán az én becsületes nevem, kicsit elegánsabb mint a C-vel kezdődő családi név (Cotha), melyet a kommunista párt elírt már egy fél évszázaddal ezelőtt. Románúl még hangzik valahogy de magyarúl fonetikusan zavaró egy név. No, de nem a családnévvel szeretnélek titeket elkápráztatóan untatni, hanem saját alkotásaimmal, ugyanis írogatok már pár éve, és jelenleg Kolozsváron tevékenykedem mint pénzköltő.

Több erdélyi városban találtam otthonom, a legfontosabb talán Nagyvárad lenne, hisz ott töltöttem számtalan szép évet. Hát hogy ne szeressem Ady városát, a sétálóutcák, a Körös menti központ, a régi barokk és szecessziós épületek, éjjel kivilágított csodák, lelkem chansona, múzsám otthona.

Pandemonium illetve Pokoli Lárma jutott hirtelen eszembe, amikor nekikezdtem ennek a blog-jobnak.Publikáltam már több helyen, és már lassan összegyűlt egy kötetnyi anyag. Most itt az a lényeg kedves olvasó, hogy kíváncsi lennék a kollégák, barátok, akár család véleményére is, mielőtt kiadnám a kötetet. Akármilyen (építő) kritika, javaslat, vagy tanács jól jönne, nem vagyok válogatós és próbálok tanulni hibáimból.

Mindenkit szivesen várok e pokoli színhelyen :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brecht fordítás

A hegy nő, a nő marad

Grandioz grafi(ti)kus